Morgon igen!

Nu har ännu en dag startat, för er i Sverige börjar den gå mot sitt slut.
Just nu går dagarna as fort, vet inte men det känns inte alls länge sen jag satt och skrev gårdagens morgon inlägg...
Aja, då satt jag i bikini och väntade på att Oscar skulle vakna.
Nu sitter jag fortfarande i sängen och är jätte trött, men jag har redan vart ute med Shamira så jag kan sitta här ett tag och bara ta det lugnt utan att ha dåligt samvete!

Men nu börjar jag få dåligt samvete för min mage för den kurrar och kurrar men jag pallar inte gå in.
Idag skulle jag vilja ha frukost på sängen och kolla på tv.
Men det lär jag ju inte få, Oscar ligger fortfarande och sover...
Kan ni fatta det, Oscar ligger å sover medans jag är vaken, trodde jag inte skulle hända någonsin nästan men nu är det så varje dag.

Ang träningsvärk har jag ingen, lite i armarna, men det var ju benen jag skulle träna först och främst, jag fattar ingenting!?

Och så måste jag börja äta mer protein tror jag för jag vill ju inte gå ner i vikt, jag vill bara bli fast haha och om jag äter så som jag gör nu kommer jag gå ner och det går ju inte. Hellre vill jag gå upp några kilo.
Så, idag blir det nog ägg på mackan till frukost. Tycker inte så mycket om ägg längre men, vadfan, vad gör man inte för sin booty & body? För till sommaren vill jag ha en Bootylicious haha. Inte för att jag någonsin kan få det men man kan ju drömma ;)

Nu har jag pratat för mycket skit så nu ska jag väcka Oscar och gå in och käka!
Chao!

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha men det kan jag få! (bootylicious asså)

2008-03-05 @ 16:43:13
Postat av: Mammi

Bra Sanna ät mycket protein!

2008-03-05 @ 22:21:40

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0