Nä, nu börjar jag på allvar!

Nu har jag legat på latsidan allt för många dagar!
Imorn är det mådag och då börjar jag på allvar.
Nyttig mat och mycket träning.
Imorn blir det styrka, springning och inhandling av veckans nyttiga mat.
Vi ska förbi frukt marknaden och köpa massa nyttiga och goda frukter och bär.
Alltså slut på godis och mina 6 pack Pepsi som jag har börjat köpa :p
Nu börjar jag på allvar, måste ju passa på att se så bra ut som möjligt nu när man kan! Tänk när man sitter där i 50 års åldern och allt har för länge sen börjat hänga, då ångrar man nog att man inte tog tillvara på de unga åren då man kunde se riktigt fräsch ut.
Så, nu ska jag börja ta vara på tiden och passa på att se mitt bästa ut, haha!
Ska nog shoppa lite i Spabutiken imorn också =)
image218

Nu ska jag leta recept som jag ska äta i veckan!
Kanske till och med ska göra en mat och träningsdagbok?
Ja, det tror jag att jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag skulle också behöva skaffa en träningsdagbok! : )

2008-03-03 @ 10:40:42
URL: http://Eschedrin.blogg.se
Postat av: syster madde

men sanna du lever ju värsta lyxlivet där ju; går å handlar kilovis med färsk frukt, drar en sväng till spabutiken å handlar mysiga saker när du har lust.... Jag vill också va där å lyxa!

2008-03-03 @ 11:23:40
Postat av: tess

Tjoo!
jag håller på och tränar, ja lite smått iaf. men jag är fortfarande lat, och med tanke på att jag aldrig tränat i mitt liv så vet jag inte hur man gör, lr hur fan man får motivation. jag vill ju gärna se snabba resultat me. jag vill framför allt träna mage,rumpa o lår. o samtidigt gå ner max 5 kilo. du har inte lust att ge mej några små tips?

2008-03-04 @ 03:42:49
URL: http://dunetess.blogg.se
Postat av: mammi

Bra Sanna så ska det låta. Inte så kul att ha låren fulla av celuliter vid 50 eller hur! hälsningar från en 50 åring som kommer att krypa i vassen i sommar...

2008-03-04 @ 22:43:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0