Nu har veckodagarna börjat igen!!

Jahapp, nu har "vardagen" börjat igen. glömmer bort den på helgerna eftesom vi har haft så kul nu.
Oscar började skolan 8 i morse och slutade 19 (för ca 40 min sen) Han ringde för ca. 20 min sen och sa att han måste va kvar i skolan för att fixa nåt arbete i typ 1 timma till.

PEST TRÅKIGT!!!!

Det blir ju inte roligare när jag är sjuk nu heller, tycker alltid så synd om mig själv då. Nästan jobbigt gnäll synd.
(Ingen förstår, hur dåligt jag mår haha) typ så känner jag mig! ;P

Nu ska jag spela Block Star på FaceBook i brist på annat vettigt!!

bye bye!

Kommentarer
Postat av: mammi

Sanna är du fortfarande sjuk? Ät bra och drick mycket vatten, krya på dig nu!!!!!!mammi

2008-03-25 @ 11:16:23

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0