Nu kom vi hem!

Jag är ju sjuk, det är så himla tråkigt så idag/ikväll hade jag två val.
1: Stanna hemma som en annan sjukling och tycka synd om sig själv och ha jätte tråkigt.
2: Gå hem till Valdo och Tanja, äta, prata och kolla på film.

Det blev nr två med alvedon i kroppen :)
När vi hade vart där i typ en halvtimma kom en tjej som kallas Mayo och en kille som heter Philipe.
Vi lagade Completo (första gången jag och Oscar åt det) Det är typiskt Chilensk, det är korv med bröd och på korven har man: Ketchup, Senap, Mayones, hackad tomat och mosad avokado. Det var jätte gott faktiskt, det ser och låter as äckligt därför har jag och Oscar aldrig ätit det, men det var helt okej :)

Philipe som va där är en MADDE kille, han ser lite ut som en italienare. Han var jätte snäll också, så Madde nu har jag hittat en till dig!! haha

Vi kollade aldrig på någon film utan satt bara och pratade. Men det blev sent iaf... Nu har alvedonen gott ut ur kroppen och jag har feber igen, mina fingrar värker när jag skriver på datorn nu så jag ska nog sova lite nu.

Imorn ska vi träffa dom igen och spela Nintendo Wii och bada i poolen som är på taket i Valdos hus.
God natt!!


Juste, Tanja som har bott i Sverige ett år som utbytesstudent bodde i en HEMSK familj, berättar mer om det imorn när jag vaknar!!
Kl här i Chile är nu 03.49
puss puss

Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå vad roligt att ni har träffat kompisar! försök ha kvar Philipe som kompis tills jag kommer ner! lova det ;P

2008-03-23 @ 18:32:09
Postat av: mammi

Vad roligt att ni har hittat kompisar, var rädd om dig Sanna!
alla på Teneriffa hälsar till er, puss puss. Feber är inte att leka med. puss mamma

2008-03-23 @ 20:56:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0