Nu ska vi dra!

Nu har jag vaknat, ätit frukost (druckit kaffe) och gjort mig iordning.
Oscar kom hem från skolan precis när jag vaknade. Ca halv 11 eller nåt då gick han ut med Shamira.
Nu ska vi in till banken och betala Oscars skolavgift, sen ska vi käka där inne i stan tror jag.

Jag har tröttnat på Nescafé som jag har druckit varje dag i över 2 månader nu, efter som alla vägrar ha kaffebryggare.
Om jag ska beskriva smaken av nescafé efter 2 månaders vana, så skulle jag förklara det som.
Bryggkaffe som har stått i bryggaren över natten så det har blivit helt kallt till nästa morgon, orkar inte koka nytt så man häller upp det gamla kaffet i en kopp och värmer i micron (wolla) Nescafét klart! :)

Så fort vi flyttar ska jag investera i en kaffebryggare!

Håller för övrigt på att bli tokig på Oscar, han har hittat en låt om Huddinge som han har lyssnat på KONSTANT sen han hittade den. Och så fort han inte har tillgång till datorn som han har låten på så Sjunger han låten.
Men som alla vet, som känner Oscar, Han kan inte lära sig en enda text i en låt så han sjunger typ en mening från en låt om och om och om och om och om och om igen!

Så detta får jag stå ut med nu (hoppas att han tröttnar på den snart haha)

Nä, nu måste vi åka.




Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0