Oscar bjuden på "fest"

Oscar blev bjuden på en "fest" idag i skolan, festen är alltså om en halvtimma. Oscar tjatar och tjatar på mig att jag ska följa med, jag vet att jag kommer vara tittämnet om jag går dit. Men jag följer med BARA för Oscar.
Han har ju inga kompisar här och alla andra verkar känna varandra eftersom det inte är så stor stad.
Därför har Oscar varit lite själv i skolan, jag följer i stort sett med för att vara dragplåster åt Oscar så att han får lite kompisar.
Han blir alltså lite mer intressant om jag följer med. Så det är ändast för Oscars skull jag följer med.
Kommer inte fatta någonting men men... Måste hoppa in i Duschen nu!

Skriver om "läkarstudentfesten" när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: syster madde

åååå vad roligt!!!!! värsta kul ju! GO Sanna GO Sanna! Lycka till!

2008-03-11 @ 23:24:12
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0