Planerar humör!

Just nu är jag på planerar humör! Min specialite är nog att planera och jag älskar verkligen att göra det. Jag har så mycket tankar och idéer som jag bara vill göra och jag skriver jätte mycket då. Men jag får bara planerar kickar på kvällarna när jag "borde" sova egentligen. När jag vaknar nästa morgon fungerar inte min hjärna lika bra, så hela dagarna har jag inte specielt eller ingen stor lust att göra det jag planerade kvällen innan.

Det är ett ganska stort problem för mig eftersom övriga världen fungerar på dagarna... Att sitta i en bil eller en buss på kvällen är också bäst, fy fan vad mycket jag tänker på då som jag skulle vilja göra.
Men nästa dag när jag vaknar, borta!!

Vet inte vad jag ska göra åt saken faktiskt, jag vill göra så mycket men det blir så lite.

Får se hur mycket som blir gjort imorn för min del...
image235


Kommentarer
Postat av: Mammi

Det är inte bara du som planerar på kvällar och nätter det gör många stora skapare. Klottra ner det du tänker så finns det kvar till kreativiteten infinner sig.
lycka till!
mammi

2008-03-08 @ 22:20:58

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0