Privat Privat

Så Nöjda nu???
Ja, jag har tagit bort mitt arga inlägg även fast jag inte tyckte att det var dumt mot någon speciell person.

Asså nu får FOLK ge sig. Tror ni att hela världen läser min meningslösa blogg eller???

Allt ska vara privat och ingen annan får se att man har problem, var det för att jag tog upp pengar som det stack i ögonen för vissa??

Jag har en åsikt om det jag har gett mig in på och ingen annan verkar hålla med mig om det.
Vakna upp imorn och känna annorlunda, jag har tänkt så i 3 månader men, samma känsla varje dag. Tack men nej tack.

Slut på denna diskution eller ska jag ta bort det här med?





Kommentarer
Postat av: mammi

Man får känna vad man vill, tycka vad man vill, men inte såra andra. Vill man dela med sig av sina känslor och sitt liv till hela världen ska man göra det, man ska dock vara medverten om att det man känner idag kanske man inte står för i morgon och därför vara restruktiv med vad man delger sina vänner och framför allt vad man lägger ut på bloggen. Det du skriver på bloggen har en mening för dig men kanske inte uppfattas på samma sätt för den som läser din blogg. Alla har sin sanning...tänk på det, det är så lätt att skriva av sig på bloggen men du har inte en aning om vem som läser. Inte en blekaste aning, vill man dela med sig av sina hemligheter till någon man inte känner, inte litar på, inte vet vem det är, håll ditt privata till de du litar på. Det som idag skrivs på diverse bloggar var sådant man skrev i dagböcker, dagböcker man satte lås på och gömde på något säkert ställe, ett ställe som man visste att ingen skulle hitta. I love you Sanna men alla behöver inte veta allt. mammi

2008-03-20 @ 01:28:29
Postat av: syster madde

vem har klagat?! du får känna och skriva precis som du vill och det är din blogg. Orka va nån annan å tycka att du ska ta bort inlägg!? passar det inte behöver de inte läsa din blogg.

2008-03-20 @ 22:46:34

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0