Sandra jag saknar dig!!

Jag saknar dig Sandra!!
Fan vad vi har kul ihop, vi kommer alltid på nåt kul att göra.
Och om vi inte kommer på nåt så åker vi till OKQ8 för att köpa Cola mitt i natten.

Haha kommer du ihåg killen som fick för sig att han skulle ha senaste Lejonkungen på DVD när vi åkte dit för att köpa lättfil till din mamma, hahaha.
Han sprang fram och tillbaka stackars killen som jobbade!!
(intärnt sorry)

Men jag saknar dig verkligen hoppas du vet det!
Vi ska ha så kul i sommar, vi måste få det kul!

Vårat motto den här sommaren: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!!

Saknar att prata med dig med mic och webcamen också, det får vi göra någon dag snart!=)
Vårt kvällsfika får inte försvinna! ;)
image212
(bild på mig och Sandra när vi pratar med varandra över msn i mic och webcam)






Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0