Sjunger jag inte bra eller?

Mooahahaha... Nä okej jag suger på att sjunga men jag älskar det, så jag kan knappt hålla mig från att sjunga när jag hör en bra låt.
Oscar hatar min musiksmak och jag tycker om i stort sett all musik förutom just dom låtarna som Oscar fastnar för. Så vi har helt enkelt verkligen inte samma smak.
Så jag har hörlurar i datorn så jag kan lyssna hur högt jag vill på MIN musik.
Men eftersom jag tycker att min musik är så bra så kan jag ju inte hålla mig från att sjunga + att jag inte vet hur högt jag sjunger eftersom jag har as hög musik i hörlurarna, så jag kan ju bara tänka mig hur det låter för Oscar, då lyssnar han nog hellre på mina låtar i orginal istället för min kråkröst haha.

Och detta hände precis nu haha. Han gav mig DÖDENS blick men jag sjöng bara vidare för jag tyckte det var så bra.
Då kastar han en liten papperstuss på mig i sin ilska för att jag ska fatta hur mycket han hatar mig när jag sjunger hahahahaha jag låtsades att jag fick jätte ont på benet där pappret landade (typ som när fotbollsspelare filmar) moahahaha!!

Han skrattade inte, utan gav mig en arg blick och fortsatte med sitt på datorn hahaha!!

Han skrattar aldrig när jag försöker vara lite rolig, fattar inte varför. för jag tycker att jag är jätte rolig i den secunden när jag lägger skämtet.
Antingen är jag jätte tråkig eller så har Oscar as dålig humor eller så lägger jag skämten vid fel tillfälle..?

Jag behöver sitta i Sandras Pärla med henne och Madde där vi kan sitta och skrika ut våra kråkröster hur högt vi vill utan att någon hör oss... Det behöver jag!! Så var berädda på sång på väg från Arlanda när ni (Madde & Sandra) kommer och hämtar mig! Ladda med bra låtar, för jag vill SJUUUNGA!! =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

sjäkvklart sanna självklart ska vi ladda musiken tills du kommer!

2008-03-05 @ 18:03:07
Postat av: Mammi

Bättre att spela musik så att alla hör, det är tortyr för alla som befinner sig i närheten när någon sjunger med lurar på. Ha tålamod med varandra snart stundar bättre tider. puss!

2008-03-05 @ 22:14:42

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0