Sola sola sola...

...Ja, det skulle jag kunna göra hur mycket som helst om jag tyckte att det var roligt. Synd för mig att jag tycker att det är så himla tråkigt!
Skulle kunna ha vart jätte brun vid det här laget men, som sagt tycker jag det är så tråkigt så det blir inte många soltimmar för mig om dagarna.
Skulle testa och sola lite nu men jag satt i ca 20 minuter sen pallade jag inte mer.
Vad ska jag göra istället då? Ingen aning faktiskt... Kanske plugga lite spanska men det är nästan ännu tråkigare.
Ska nog sitta i solen en liten stund till, sen måste vi fixa lunchen. Tror att det blir Lax idag =)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Plugga spanska är inte tråkigt när du vet att du kommer att kunna prata och göra dig förstådd i ditt nya land. Kämpa på mitt barn det ger dig glädje längre fram.
Bra att du äter bra och inte slarvar med maten.
Puss mamma

2008-03-07 @ 15:28:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0