Spontan utflykt!

När vi satt och åt frukost frågade den finska tjejen om vi ville gå till en utsiktsplats, och varför inte.
Så efter frukosten åkte vi dit. Det blev en 4 timmars utflykt i bergen haha. Nu är jag helt slut och kommer få träningsverk i benen.
Antingen börjar jag få feber eller så har jag bränt mig, det känns som jag kokar men ändå fryser...

Nu när vi har umgåtts med den finska tjejen en hel dag har jag fått mer uppfattning om hur hon är. Och jag kan säga att jag aldrig skulle umgås med henne om vi var i Sverige, jag tror inte hon skulle välja att umgås med mig heller.
Hon är som sagt vegan och pratar bara om naturen och kultur grejer och sånt...
Jag tycker sånt är jätte tråkigt att prata om eftersom jag inte kan nåt om det och jag är inte specielt inresserad heller!
Men man tager det man haver, så jag får väl umgås med henne tills jag hittar någon annan. Nä, va dum jag lät nu haha.
Men hon är jätte snäll men vi har heeeeelt olika liv och intressen.
Med henne pratar vi 3 olika språk, det blir lite svenska, mest engelska och spanska.
Så i en mening kan vi blanda alla språk och om en frågar en sak på spanska kan den andra svara på Engelska eller Svenska haha, låter ju lite kul men men...

Nu ska vi väl käka nåt, vi åt Empanada i en Chilensk liten butik inne i stan men det var några timmar sen, så dags att äta igen =)

Sen ska jag nog vila lite för jag är så trött och hängig!

Lite bilder från utflykten
image239
Utsikt över våran stad!
Äkta turister moahaha!

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå vad fint och mysigt!
Synd bara att finnen e tråkig....
Men vad e det jag ser... har oscar glömt raka sig på nåra veckor?!

2008-03-10 @ 00:01:34
Postat av: Mammi

Mycket vackert! Roligt att ni kom iväg på en liten utflykt. Alla kan kanske läsa bloggen även er vän från Finland...

2008-03-10 @ 22:38:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0