Syster och Sandra!

Både Syster Madde och Sandra skaffade bloggar för ett tag sen, dom sa att det var för att hålla mig uppdaterad om vad som hände där hemma i Sverige nu när jag är här i Chileland.
Hur ofta blir jag uppdaterad då??? Jo, max en gång i veckan!!!
Fy, vad tråkigt ni måste ha i Svenneland. Ända gången ni uppdaterar är typ på Söndagar och så skriver ni typ: Hej hej, nu har det vart helg igen och vi Dansade på falken.
image289
Okiiii daaaah, kul kul...
Skärp er nu, jag vill veta allt, tråkigt som roligt. Jag skriver ju skit roliga saker (not) bara för att hålla er uppdaterade av mitt liv.
Men jag får inte veta nåt juh :'(

Please, jag vill veta allt, vill ha nåt att läsa från er varje dag!!

Kommentarer
Postat av: syster madde

vi har saker att göra sanna till skillnad från dig som sitter hemma hela dagarna =P
nej men jag jobbar så mycket... ska försöka bättra mig jag lovar!

2008-03-25 @ 00:52:27
Postat av: mammi

Sanna jag förstår att du vill vara uppdaterad, skärpning Sandra och Madde uppdatera Sanna! :)

2008-03-25 @ 11:21:11

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0