Tål inte tår!

Japp så är det, jag tål inte tår som nuddar mig! Det vet mina närmaste, om någon annan gör det flyttar jag mig bara lite så det är nog inte så många som har märkt det.
image226

Jag tror att det hela tåfobin började med Madde, såklart haha! När vi har suttit och kollat på tv tillsammans i soffan så har hon en tendens till att nudda den hon sitter brevid på benen med sina tår + att hon börjar vicka på tårna fram och tillbaka. Och eftersom vi är syskon har hon "råkat" göra så ett X antal gånger på mig när vi har suttit i soffan.

Jag har bara blivit mer och mer anti det och nu när någon gör det ryser jag i hela kroppen för att jag tycker det är så obehagligt.
Oscar vet ju självklart att jag HATAR detta, men han tycker om att retas. Så tror ni inte att han håller på så hela tiden!?!?
Jag vet inte vad jag ska göra, asså det gör inget om någon nuddar mig med hela foten eller så, men det är just pillande TÅR...

Så, nu vet ni det haha. Kom på det nu för att Oscar gjorde så på mig nu haha!

Nu ska jag käka!

Kommentarer
Postat av: syster madde

men sanna vad taskig du e mot mig, äcklar jag dig så mycket verkligen? :´(

2008-03-05 @ 16:45:12
Postat av: syster madde

men sanna vad taskig du e mot mig, äcklar jag dig så mycket verkligen? :´(

2008-03-05 @ 16:46:00
Postat av: Mammi

Ja äpplet faller inte så långt från trädet, din mor var lika dan ända tills hon utbildade sig till massageterapeut och fotmassage ingår numera i hennes arbetsuppgifter, gud vet hur många olika, fina, fula, mjuka, nariga fötter jag har masserat, pilat, filat och tånagelklippt så nu kan till och med din pappa nudda mig med sina fötter utan att jag ryser. puss mitt barn!

2008-03-05 @ 22:19:26

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0