Tisdag!

Jag har ju gjort ett "schema" för alla veckodagar. Eller det är mer saker jag måste göra. Annars sitter jag bara och slösar tid.
Och idag står det på Måsten Tisdag:
Träning: Armar, Mage och mjuka. Ca 1 timma
Plugga: Spanska 1 timma.
                Körkort 1 timma.

Nu kom jag på att det var det jag skulle göra, ladda ner körskoleteori. Typiskt! Ska kolla om jag hittar någon bra att ladda ner.

Dags att börja så jag har detta gjort, sen ska jag kanske sola lite, eller ska jag göra det först?
Får se!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bravo, bravo jag känner mig stolt över dig, jobba mot dina mål och ge aldrig upp! ge aldrig upp!

2008-03-11 @ 21:45:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0