Today is gonna be the day...

...jag vem vet?
Hittills idag har det inte hänt sååå himla mycket igen :)
Oscar kom hem från skolan för typ två timmar sen, men han var tvungen att åka tillbaka för att dom hade satt upp någon lapp idag på anslagstavlan i skolan att dom hade nåt prov i ett ämne dom inte har och att det var 10% av kursbetyget så dom måste gå, men ingen visste vad det var för nåt.

Så dom misstänker NOLLNING för ettorna haha.
Vi har sett as många bli nollade och det är inte så kul haha dom blir sprejade med färg på hela kroppen och äggade och mjölade och får gå på gatan och tigga pengar mm, mm....

Aja vi får väl se om Oscar kommer hem NOLLAD eller om det var ett prov. Lets see!

Jag som vill att han ska ringa mäklaren så att vi kan få den där lägenheten!

Nu ska jag nog gå till parken med Shamira så jag får lite sol på min "bleka" kropp. Ja, den är blek för att ha varit i ett sommarvarmt land i 3 månader snart.
Men när man har det varmt och sol nästan varje dag, så pallar man helt enkelt inte vara i solen. Man håller sig till skuggan så mycket det bara går. Har ingen tanke på att bli brun faktiskt... Men sen när solen har gått ner så tänker man ju att attans vilket slös nu när jag kan vara brun och fin.

Så, nu drar jag pöösss

Uppdatering:
Det vart ingen NOLLNING för Oscars del utan ett Diagnostiskt test.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0