Träffat Tanja och Valdo igen!

Jag är jätte glad att vi har blivit kompisar med Tanja och Valdo, dom är jätte snälla verkligen. Tanja är en tjej jag skulle kunnat bli kompis med i Sverige, det känns jätte bra.
Båda dom kommer från Bolivia och inte från Chile, så dom är här på samma villkor som Oscar.

Valdo är "stenrik" i Bolivia verkar det som, hans familj har 5 "betjänter" hemma i Bolivia som är där dygnet runt. En som lagar all mat, en som tvättar alla kläder, två som städar huset och bäddar alla sängar och en trädgårdsarbetare.
Han har aldrig i hela sitt liv tvättat kläder eller bäddat sin säng!?!?!
Om man ändå hade den lyxen haha!
Men han beter sig verkligen inte som en rikemansunge!!

Idag träffade vi dom igen, vi åt ute sen gick vi hem till Valdo och pratade. Vi skulle ha kollat på film men Oscar börjar tidigt imorn så det skulle bli för sent.

Jag har sovit hela dagen så jag är inte ett dugg trött... Vad ska jag göra nu då?



Kommentarer
Postat av: syster madde

åå vad bra att ni har träffat människort ni trivs med äntligen! =)

2008-03-24 @ 23:13:15

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0