tråkigt

Idag har det varit en tråååkig dag!!
image247
Ikväll ska jag kolla på filmen Notebook som jag har laddat ner. Sandra sa att den var skiit bra så.. jag får väl se.
Oscar lär ju inte vilja se den med mig eftersom det är en "tjejfilm" så jag får kolla själv :(
Nu är Oscar inne i stan och köper två st läkarrockar, en till Anatomilektionerna och en labbrock hihi=)
image246

På praktiska delen av anatomin kommer han få disikera döda människokroppar haha fräscht... =0
Asså han ska skära och gräva i människolik, magen och hjärnan på riktiga människor!!!

Är det så i svenska läkarlinjer också?? Jag har aldrig hör att det finns i Sverige!!
Äckligt, äckligt!!! fy... Vem ställer upp på att vara Lik på lektioner i skolan?? Vart kommer liken ifrån liksom?

Tidigare idag åkte vi in till stan för att köpa rockarna och då följde jag med, men jag var hungrig och det var stekhett + att Oscar hade glömt betalkortet hemma så vi fick åka hem igen. Därför följde jag inte med nu när Oscar åkte tillbaka för att köpa dom, för jag är så trött och har ont i huvudet. Så det passar bra med en tidig filmkväll för mig :)

Skriver sen vad jag tyckte om Filmen =)


Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

The notebook är bra.
Se däremot INTE Match Point. 2 timmar bortkastade.

2008-03-12 @ 23:24:42
URL: http://coachcarro.wordpress.com/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0