Två blåbär!

Jag började sjunga på den här låten för några veckor sen, vet inte hur jag kom in på den, säkert när jag sa: jag vill inte till Oscar eller nåt. Sist jag hörde den gick jag typ i 7:an och var en spacklad trotsfjortis som gick och sjöng den så fort jag inte ville göra nåt.
Men Oscar har aldrig hört den, så jag sökte på den på youtube och hittade den haha.
En sjuk låt men den passar mig jätte bra när jag är negga pegga.
Oscar kommer bli galen på mig snart för nu har jag fått den på hjärnan.


Ni kommer säkert inte palla lyssna på hela för den e så sjuk... Moahaha!

(Låten heter Två Blåbär- Jag vill inte)

Kommentarer
Postat av: mammi

Neeej Sanna vad anar jag...en ny neggoperiod, stopp du bara gör livet trist för dig själv, hitta en pepplåt snabbt så att du kommer in i bättre mood!
puss mamma

2008-03-04 @ 21:33:19
Postat av: syster madde

ååå jag kunde hela den där förut ju! haha måste lära mig den igen!

2008-03-04 @ 22:54:07

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0