Vad gör alla hemmafruar egentligen?

Vad gör alla hemmafruar när man har städat allt, diskat allt, tvättat all tvätt, rensat garderoben, lagat middagen för ikväll och kollat runt på alla sidor som har något läsvärt på internet?

Det är vad jag undrar. Allt det här gjorde jag på 1,5 dag. Och resten av veckan då??

Jag har dessutom pluggat, spelat tetris och gått promenader med hunden bara för att dryga ut tiden lite...
image244

Så jag fattar faktiskr inte vad alla hemmafruar gör år ut och år in.. Pysslar hemma? Men när man har pysslat med allt man kan då?
Fattar ingenting... Någon som har förslag på vad jag kan göra?


Kommentarer
Postat av: Mammi

En tanke värd att tänka på när man lystar efter ledigt, ledit till vad, det är kul ett tag men sen då... man tappar det sociala, vänner, hänger inte med i samtal längre etc, etc.

2008-03-11 @ 21:56:01
Postat av: syster madde

så sant så sant mammi

2008-03-11 @ 23:22:21
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0