Vadå dog båda eller?

The Notebook var ju bra, men inte sååååå jävla bra som Sandra sa. Hatar filmer som inte slutar självklart. Hatar att behöva tänka efter filmen.
Jag vill ha en klar uppfattning om hela filmen efter att den är slut.
Tycker inte om att få en tankeställare.
Film ska vara film och när den är klar ska den vara klar!

Jag tyckte inte om att hon var senil, det förstörde ju hela hans liv ju, det förstörde hela det lyckliga slutet.
Okej att han ville vara med henne och att han älskade henne & bla bla blaahaa, men vafan?
Nä, han fick ju ett as jobbigt liv.

Dog dom där i sängen tillsammans eller? Är jag trög eller? Fattar ingenting, inte det slutet jag ville ha iaf.

Och Sandra, vill du att din man ska vara sådär?
Nä... För romantisk för mig! Han gjorde ju FÖR mycket för henne...
Har jag helt fel och är "Känslokalla Sanna"...?

Kommentarer
Postat av: syster madde

filmen har så mycket kärlek så det finns inte, du har rätt det är lite för mycket kärlek från hans sida men hur ska han kunna släppa henne, hon kommer ju ändå tillbaka till han korta stunder... jag tycker Madde är den rätta personen att förklara slutet för dig...

2008-03-13 @ 12:49:34
Postat av: carro

jag är ledsen att behöva säga det Sanna men ja, dom dog =´(

2008-03-13 @ 13:05:16
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Shorty!!

japp nu e du neggo peggo sanna!
okej om de e lite för romantiskt för dig, men va fan slutet va ju nästan bäst!!! åå japp min man måste vara som han annars e d ingen idé att han ens försöker haha!

2008-03-13 @ 15:29:51
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0