Varit i skolan!

Nu är vi hemkommna från besöket på skolan. Det visade sig att det var en flickskola, så det var tjejer överallt som glodde, viskade och fnittrade bakom min rygg. Otroligt nog brydde jag mig inte om det. Om jag hade gått in i en skola i sverige och så fort jag vände ryggen om fnissade folk så skulle jag tyckt att det var jätte jobbigt och gått ut på en gång. Undra om det var för att jag var så trött så jag inte pallade bry mig bara!

Vi träffade rektorn på skolan och pratade lite, han sa att jag var jätte välkommen att vara med på lektioner där.
Men så sa han lite försiktigt; Om du börjar här kanske du kan ha andra kläder så peka han på alla andra tjejer.
Ja, dom har skoluniform! hahaha... Ska jag gå runt och se ut som tjejerna i Harry Potter moahahaha!!

Så, grå kjol, gråa knästrumpor, svarta as fula skor och en mörkröd kofta blir min outfit om jag börjar där! Tror inte att det är sant hahaha!

Min nya outfit till skolan!
image232
Haha ska jag se ut så??

Kommentarer
Postat av: suegra

det var inte illa

2008-03-07 @ 21:50:17
Postat av: Mammi

Kommer att bli så bra!

2008-03-08 @ 22:35:01

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0