Äntligen internet!

Sitter på ett Café nu i Shoping mall och har äntligen internet...
Tyvärr glömde jag min sladd hemma så jag måste sluta snart för mina batterier kommer ta slut, fan alltid ska det vara något!!!
Igår var jag hemma själv hela jävla dan, fy fan vad tråkigt jag hade... Jag strök till och med kläder!! Så tråkigt hade jag...

Så nu idag ska jag hänga här i shoping mall för att döda lite tid och pengar.
Jag ska gå runt här själv för första gången... Har alltid haft någon med mig typ Finska tjejen, Oscar eller Tannia men nu ska jag se hur det är för mig att vara här själv.

Om det går bra för mig här själv har vi ett problem, eller Oscar kommer tycka att det är ett problem, för antagligen kommer jag hänga här rätt ofta då och då kommer det gå mer pengar hihi... Aja, jag självdör inte i lägenheten då iaf :)

Ska handla mat sen också... Kl är 14.15 nu och Oscar slutar 17 någonting.. Så jag tror att jag är här tills han slutar!

Hoppas det inte internet kostar på tid här på Cafet de sa dom inget om iaf haha för jag har bara 2000 peso och det blir typ mitt fika :P
Och om det blir mer måste jag betala med mitt kort och då dras 40kr extra haha... SYND och dyr fika det blev då.
Men det är det värt för jag har internet.

Jag trivs iaf jätte bra i lägenheten men det är läskigt med alla gas grejor.
Men måste tex sätta på gas och tända på i köket för att man ska kunna duscha med varmvatten + diska med varmvatten.
Värme"elementet" i vardagsrummet går såklart också på gas och det är lite läskigt... Kläderna man tvättar tar typ 3 dygn att torka efter att vi har hängt upp dom... Det är väl det som är negativt.
Och juste, Shamira, hahahahahaha nä jag ska inte skratta men hon va as klantig.... Hon sprang rätt in i väggen när hon busade så hon tappade andan =( Tyckte så synd om henne då, men nu är det lite komiskt för hon va så klantig!!!

Nää nu får det här inlägget vara klart.... Puss och hej!!
Saknar er aaaas mycket, och nu inser jag hur handikappad jag är utan internet, jag har verkligen inget liv haha!

See you!

Kommentarer
Postat av: syster madde

hahaha shamira!! det där skulle jag ha velat se!=D
kul att du mår bra i lägenheten iaf=)
ta det försiktigt med gasen bara;)
och vi är handikappade utan din blogg jue!
puss stumpan
saknar dig

2008-05-06 @ 21:43:30

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0