Back pain!

Japp, min ryggont är mycket bättre nu =)
Innan gick det inte en dag utan att min rygg värkte som faan... Konstant värkte den, speciellt när jag låg i sängen på kvällarna och skulle sova.
Nu värker den inte alls lika mycket och inte alls i närheten som den gjorde innan på kvällarna. Min enda lösning på detta problemet är att jag har tränat magen och ryggen ganska mycket nu.
Jag kan fortfarande inte stå och gå så länge men som sagt det är MYCKET bättre!
Så mitt råd till er som går med ryggont BÖRJA TRÄNA mage och rygg.

Men det jag inte får ihop riktigt är att ryggontet började när jag tränade som mest förut... Aja, jag är glad att det går mot bättringsvägarna nu iaf, hoppas det blir helt bra så jag slipper helt =)

Kommentarer
Postat av: carro

Felbelastning, påfrestning i maxläge. Mysigt hårt voltgolv. Listan kan göras lång :P

2008-05-27 @ 11:35:40
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Sannita =)

Aa fyfan vad man pressade sin kropp asså. Ont som tusan hade man, men man körde ändå! Skulle aldrig pallat nu tror jag... Ojojoj men det var sjukt roliga tider iaf :)

2008-05-27 @ 16:30:00
URL: http://sannasantana.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0