Blod i lägenheten!

Juste, jag glömde att skriva vad som har hänt i lägenheten... Eller jag vet inte vad som har hänt men det är skumma saker iaf.

Första saken jag märkte var att det var blodstänk på väggen i vårat tvättrum här. Det kan det ju vara av många olika själ så jag brydde mig inte så mycket om det. Men sen när jag en morgon skulle ta upp datorn från golvet brevid sängen så ser jag att det är blodstänk på väggen där också. Då tyckte jag att det var lite konstigt eftersom det är både i sovrummet och i tvättstugan som är åt två skillda håll i lägenheten. Tittade runt i sovrummet på väggarna och hittar ännu lite till men det ser ut som att det är "borttorkat".

Senare när jag satt på golvet i vardagsrummet och stretchade efter mitt träningspass ser jag att det är blodstänk på en vägg där också.
Då börjar det bli väldigt konstigt tycker jag så jag går runt i hela lägenheten och tittar på alla väggar.

Hittills har jag hittat blodstänk i sovrummet, i tvättstugan (är det mest på två väggar) i vardagsrummet, i korridoren och i korridoren ser det ut som tre blodiga fingrar har dragits typ =O.

Och det konstigaste nästan är att ALLA blostänk är nära golvet alltså inte över en meter upp på väggen.
En annan sak som jag tänkte på är, hur mycket blod har det EGENTLIGEN varit om dom har missat/glömt att torka bort så mycket som det faktiskt är kvar!!!
Och vad fan har hänt här kan man ju undra!?!?!?

Jag sa till Oscar att han ska ringa mäklaren och säga att det är blodstänk på nästan alla väggar i lägenheten, men det vill han inte göra "vad ska hon göra åt det då" säger han...
Jag tycker att det är äckligt faktiskt, och allt det här kom jag på under tiden som Oscar var i Santiago och jag var helt själv här...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men usch vad äckligt :O jag skulle blivit livrädd! Påminner om någon skräckfilm....:S

2008-05-18 @ 19:36:08

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0