Bullar är mumsfillibabba!

Nu kom Oscar hem med bullar och munkar =)
Så jag har proppat i mig en munk med nåt överdrag som smakade lite citron och någon bulle med sylt i + att jag sitter här med en kaffekopp.
Så en eftermiddagsfika blev det, men nu mår jag lite illa av dom där godsaker, men gott var det under tiden iaf :)

En helt annan grej...
Jag och mamma satt och pratade på msn innan idag och vi började prata om onödiga saker i livet. Men mamma har alltid trott att det som hon tycker är onödigt för henne tror hon också är onödigt för att andra!
Det var så iaf trodde jag, men både Madde och jag har märkt att mamma har förändrats en aning TILL DET POSITIVA!

Och jag skrev till mamma för att "knäcka henne lite":
- Mamma, alla tycker inte att det är onödigt bara för att du tycker det. Man lever bara en gång och då ska man göra ALLT man vill och kan i livet, det är för kort för att bara sitta och vänta på. Och tex ska jag tatuera mig och jag vet att du tycker det är onödigt men jag tänker göra det ändå för jag vill göra det!

Mammas svar:
- Jag har tagit ett nummer till en tatuerare som ska vara jätte bra som jag tänkte ge till dig när du kom hem, HA vad sa du nu då?

Mitt svar:
Haha, ja... vad sa jag nu då! :)

Mamma knäckte mig istället, så kan det gå! =)



Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0