En som måste duschas!



Shammisen började bädda iordning för sig här i sängen, puffar upp täcket osv för att få en skön sovplats... Då känner jag att hon inte luktar myys, så jag ska duscha henne idag. Men varken hon eller jag tycker att det är så himla roligt eftersom hon måste fönas i typ en timma efterråt för att bli torr, annars får hon utslag för att det aldrig torkar i hennes tjocka päls. Men min myra ska vara fräsch och gosbar så det är bäst att duscha henne :)
Ska klippa hennes klor också så ikväll är hon redo för date ;)

Sen blir det bädda rent i sängen så att det blir jätte mysigt att gå och lägga sig ikväll.

(åh, nu längtar jag tills jag skaffar en pojkhund, får se när jag kommer ha tid för en till puppy men jag vill att hon ska ha en kompis, tror att hon skulle må jätte bra av det, men inte samma ras den här gången tror jag, funtar på en liten staffe som jag var helt inne på innan jag skaffade Shammisen)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0