Färga håret?

Japp, jag tror att jag ska färga håret för nu har jag så himla tråkig färg.
Men det blir inte sån stor ändring för jag tänkte bara göra blonda slingor för att piffa upp det lite och bli mer sommrigt =)
Det är ju vinter här nu så det har blivit så tråkig färg på mitt hår nu.
Onödig fakta: Hårfärgen är suuper billig här! tyyp 20kr haha. Och det är Loreal och sånna märken :)

Aja, när jag gör det får ni se före och efter bilder...

Nu var det bra länge sen jag la upp några bilder här i bloggen kom jag på, men jag känner mig så tråkigt ful nu för tiden. Har nog med håret att göra haha, eller inte! Men, men kan börja med att fixa det iaf.
Sen blir det nog en vaxning och en peeling för både kropp och ansikte inom en snar framtid!

I helgen ska jag köpa lite smått och gott för att jag ska känna mig fräschare, det ser jag fram emot!

Här får ni en gammal bild så ni inte glömmer bort hur jag ser ut haha!


Lite mer än 3 veckor kvar nu bara, tills jag kommer hem Wooohooou!!! =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

menjag vill ha bilder nu!=)

2008-05-23 @ 10:21:52
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0