Fixa mig!

Nu har jag gjort min långa morgonrutin som jag måste ha för att få en bra start på dagen. Tog två timmar för mig från att jag vaknade tills min frukost var klar. Segt ska det gå på morgonen :) Ja, jag lagade bara två rostade mackor och kaffe så det var inte det som tog tid utan det är jag som tar tid på morgonen.
Var ju ute med Shamira också såklart och det är jätte fint väder men svinkallt ute. Men klarblå himel och sol är det, skönt nu när jag ska in till stan...

Har inte börjat fixa mig än så jag ska ta en snabbdusch och sen sminka mig. Undra vad jag ska ha på mig?
Kanske tar lite kort idag? Det beror på hur jag ser ut när jag är klar haha.

Kommentarer
Postat av: syster madde

jag vill ha kort! jag vill ha kort!

2008-05-28 @ 20:21:32
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0