Flyga hem!

Okej idag är det ju exakt en månad kvar tills jag ska flyga hem, men just nu är mitt liv en pest och pina här i Chile, skulle göra mycket för att få åka tidigare nu.
Därför kollade jag upp vad en sistaminuten kostade härifrån, den skulle gå på 17.000kr någonting... haha så där rök den möjligheten!

Idag/Imorn ska jag eller Oscar blir det nog som får maila eller ringa hon vi bokade biljetterna av och kolla om man kan byta datum till ett tidigare datum. Det skulle vara jätte bra om det gick men jag vågar inte hoppas.

Nu har jag ätit godis och suttit vid datorn egentligen alldeles för länge. Men som sagt det är dåligt väder ute, får skylla på det ;)
Nu ska jag gå ut med Shamira och sen ska jag gör te och mackor till filmen jag ska se.
Pöss och Hejj

Kommentarer
Postat av: syster madde

hoppas du får en mysig filmsöndag!

Jag går å lägger mig nu, men vi får parata i morron el nåt igen!

pyss å kram

2008-05-18 @ 23:39:26
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0