Funderar och funderar!

Som ni kanske ser är hela min blogg fuckt up, så jag sitter här och funderar på om jag ska göra om hela skiten nu mitt i natten eller super tidig morgon är det mer 04.25... =O
Kan inte bestämma mig, men jag har inget att göra imorn och jag är inte ett dugg trött.

Men snart får jag faktiskt skärpa mig med mina sovtider för när jag kommer till sverige kommer alla sova när jag är som piggast, nu är kl 10.25 i Sverige och jag har inte ens somnat för natten. Hur ska det gå i sommar??
Äh, det lööser sig ;)

Jag ska nog börja fixa lite, iaf tills jag blir trött... Har klunkat i mig cola, kanske därför jag inte är trött.
Juste filmen var ganska bra, ska kolla vad den heter på riktigt och inte på spanska så kan jag skriva om den här, för den var ganska bra :)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0