Fy vad trött jag är!

Slocknade nog på en gång igår när jag hade lagt ner datorn ;)
Är så jävla trött, kl är halv 12, vaknade för ca 45 minuter sen men har inte vaknat till än. Oscar gick ut med shamira i morse så jag behöver inte tänka på det :)
Skulle vilja somna om nu men det går ju inte för sig, jag ska in och göra frukost snart måste ha kaffe och jag skulle behöva en PowerWalk men jag skiter i den nu på morgonen, tar den senare idag.

Efter frukosten går jag nog över till lägenheten och hänger in kläder i garderoberna och så ska jag tvätta massa kläder.
Oscar har åkt iväg för att fixa internet till lägenheten, vi kommer inte ha internet där dom första dagarna så jag får åka till Portal (shoping mall) med min lap och sätta mig på ett Café å surfa, dom har gratis trådlöst där :)

Nä nu ska jag gå in och käka!
lägger upp bilder senare när jag orkar hehe!

Kommentarer
Postat av: mamma

HÄRLIGT SANNA HÄRLIGT!
Känns bra att ni har en bostad utan mögel. kram

2008-05-02 @ 20:29:04

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0