God dagens!

Japp det är eftermiddag, kl är kvart över tre här och om jag ska vara ärlig ligger jag fortfarande i sängen! Har inte ens ångest över det, kanske för att det är söndag. :)
Idag är det morsdag hemma i Sverige så GRATTIS MIN MOR!!! Här i Chile var det morsdag för några veckor sen.

Senare ska vi kanske gå på bio meeen Tannia och Waldo vill se Indiana Jones och det vill inte jag.
Antingen är jag en tjurig tråkmåns idag (som jag verkligen känner för att vara) eller så suddar jag bort det och är "som vanligt" (nu kommer säkert Oscar komentera här att det är precis en tjurig tråkmåns jag är som vanligt).

Aja, jag ska dricka lite kaffe och se om man kanske kan få dom att se någon annan film... Men det går typ bara 4 filmer på bion här så det finns ju inte en uppsjö av bra filmer att välja på direkt.

Usch vad negga pegga jag känner mig idag....
Har lust att ligga i sängen och beställa hem en pizza och bara ligga kvar här och SVULLA.
Blir ingen träning i dag eftersom jag har träningvärk i hela ryggen och bena + att det är en regnig tråksöndag och jag har tränar varje dag den här veckan tror jag!

Nu, koka kaffe!

Kommentarer
Postat av: syster madde

kan du inte skriva ditt träningsprogram med alla övningar å bilder osv! vill också träna jue!=)

2008-05-26 @ 13:27:18
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack mitt barn, Pappa bjöd på frukost på sängen innan ha stack till Spanien på kurs. Dessan Nicho och Nichos mamma var här och Nichos syskontjejer. Nils tyckte att det var jätteläskigt att krypa i gräset men han var överlycklig ändå över att få krypa fritt på så stor yta. Vi grillade och hade det jättetrevligt i vårsolen. Madde kom över när hon slutade jobbet med blommor och en påse bilar! Vi har det varmt till skillnad från er hoppas att gastuben kom i tid så att du slapp frysa så länge. kramar

2008-05-26 @ 18:52:43

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0