God dagens!

Idag vaknade jag seeent, kl 13 ;)
Man får ha sånna dagar också, Oscar gick ut med Shamira på morgonen så jag kunde bara sova kvar, händer inte så ofta =)

Vi gick och käkade frukost i våran nya lägenhet eftersom vi lämnade all mat där när vi hade handlat igår!
Jag åt grovtbröd med en kalkonskiva på (tycker inte om det egentligen men jag ska vara nyttig) och en tallrik med naturellyoghurt med jorgubbar och banan i, till det en kopp kaffe, mums =)

Imorn flyttar vi in, så det är sista natten här och då kommer jag inte ha internet från och med imorn eftermiddag typ... =(
Fan, hur ska jag klara mig??

Aja, jag får åka och fika varje dag i Portal med min dator för att få gratis internet, men då är risken att jag tar en omväg igenom alla affärer och slösar pengar som Oscar säger. Jag kallar det att investera =)

Men jag kan passa på att kolla på presenter till er där hemma då också som börjar bli lite brådis nu haha.
Det är ju så jävla svårt.
Kommer bli mycket billig dricka som vi ska ha i sommar, fan en vodka 30 kr och en vitvin flarra 13 kr =)
Bara dom inte stoppar mig i tullen hihi ;)
Men Sandra trodde inte det var någon risk om lilla jag kommer ut där själv med en rosa resväska , men vi får väl se, vad händer om jag blir stoppad? =O

Aja, jag är glad att vi äntligen ska flytta ifrån det här stället nu!

Juste, tack Sofie för alla låtar dom va jätte bra =) in på min iPod direkt =D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, varsågod ;)

2008-05-03 @ 21:12:26
Postat av: Anonym

Ta det lungt med det du stoppar i resväskan min vän, det kostar pengar om du blir ertappad och det kan vara onödigt, ta reda på vad du får ta med dig!
Pappa och jag vill ha i present....ha, ha jag bara skämtar, köp inget till oss.
Puss

2008-05-04 @ 21:58:32

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0