God kväll...

Nu är kl kvart överett på natten här, men jag är inte trött och Oscar är fortfarande och pluggar.
Han åkte i morse någongång runt 8 (?) kom hem vid ca 8 tiden på kvällen och åkte hem ifrån vid 9 tiden igen. Vi sa hej till varandra han frågade om jag ville ha mat och kaffe, men jag var inte hungrig så jag sa nej tack.

Det var våran enda konversation idag!
Juste, han sa att han skulle komma hem runt 02.00... Japp, han ska plugga. Prov imorn...

Som tur är finns det vissa underbara människor där hemma som har hållt mig sällskap över internet i stort sett hela dagen så jag är glad idag haha.
Synd bara att det måste vara över internet några tusen mil ifrån varandra men snart är jag hemma! :)

Har inte tränat idag heller och det känns ju skit. Men imorn ska jag träna som en tok... Kan inte gå mina dagliga PowerWalks heller för att det spöregnar och jag har ett stort jätte ont blåmärke på halva högra foten.
Anledning till det: Först när jag stod i duschen igår ramlade alla nya (fulla) Shampooflaskor ner rätt på min fot så jag trodde att jag skulle svimma för det gjorde så ont :)
Sen när jag kommer ut från duschen och in i sovrummet ska jag dra för gardigerna så att inte Temucos befolkning ska se mig nyduschad, men jag kan bara dra med ena handen eftersom jag håller i handuken med den andra, då ramlar hela gardinstången ner så att kanten träffar rätt på min redan mörbultade fot. Det gjorde inte så ont just då, tror att min fot redan gjorde så ont så den inte kunde känna mer smärta haha.
Men sen när jag har fått upp hela skiten igen och står och smörjer in mig, ser jag att halva foten är BLÅ och så är det en stor bula där gardinstången träffade haha.

Aja, tur att det inte är sol nu då. För då hade jag velat vart ute :)
Har bara gått dom vanliga dagspromenaderna med Shamira...

Nu ska jag kolla på någon film =) Ladda ner ska jag också göra!

Kommentarer
Postat av: mammi

Snälla Sanna kolla så att det inte har gått sönder någonting i foten.

Aj aj aj vad ont var rädd om dig

2008-05-20 @ 13:22:32

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0