God morgon!

Ställde klockan på 9 men det gick ju inte, vaknade 20 i 11 ju är klockan 20 över 11 och jag ligger i sängen fortfarande.
Nu ska jag gå upp och dricka ett glas vatten med en vitamintablett  innan jag börjar med frukosten.

Sen ska jag färga håret men det måste torka först, duschade igårkväll men det har inte torkat än. Därför tycker jag inte om att duscha på kvällen, håret torkar aldrig...

Nu kommer en låssmed och ska byta låset på dörren så att inte samma sak händer som hände i Waldos lägenhet. Förra ägaren sparar en nyckel och går in sen när andra har flyttat in...

Aja, nu orkar jag inte spriva mer ;) Skirver mer sen.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0