God Morgon!

Ja, idag tycker jag att jag kan stå för den rubriken :) Klockan är halv 11 och jag har vart uppe i nästan en och en halv timma nu! Så jag har vart ute med Shamira på en pissigt kall morgonpromenad och så har jag ätit frukost, gröt blev det idag för att det är varmt och jag frös så mycket efter promenaden :)
Nu sitter jag med mitt morgonkaffe som börjar svalna så jag måste dricka upp det.

Nu tänkta jag slänga ihop en eller två CDskivor som jag aldrig gjorde igår...
Om ett tag sen ska jag träna som vanligt också, tänkte skriva träningsschemat då också som jag lovade min systeryster.

Somnade strax efter 5 inatt, precis innan jag skulle försöka sova kollade jag min mail och då hade min kära vän Carro tänkt på mig och skrivit massa bra råd för att jag ska kunna sova bättre :) Ett av råden är anledningen till att jag gick upp vid 9 idag. Hoppas att jag kan somna fortare ikväll. Ska dricka mjölk innan jag ska sova ikväll också :) Tack igen för dom här råden och många fler Carro! :)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0