Godkväll!

Nu ska jag börja fixa mig inför kvällen, tvätta bort sminket och sätta på mig min pyjamas hihi =)
Sen ska jag kolla på SATC är jätte sugen på att kolla på det nu!!
Skulle vilja ha lösgodis till hands men det går ju inte, dels för att det inte finns här i Chile och dels för att jag är nyttig nu och jag har kunnat hålla mig från onyttigheter.
Idag åt vi i Portal och jag tog olika grönsaker och nåt kött =) Nyttigt och gott var det. Och en färskpressad jos till det=)
Sen handlade vi BARA nyttig mat som jag ska laga!

Träning blir det imorn också, ser faktiskt redan resultat, de ni ;-)

Aja nu ska jag börja min sövningsperiod för det tar ju så jävla lång tid för mig att somna...
Buenas Noches =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fråga pappa hur han bär sig åt, han har somnat innan huvudet landat på kudden. Jag frågade en gång och då sa han att han bara tänker "nu ska jag sova" och så somnar han. Phu jag tror att det bara är män som klarar av det, jag tycker att det är tusen tankar som gör sig påminda så fort jag har lagt ner huvudet på kudden. Men att förbereda sig för natten har jag läst ska vara bra, mysa, släcka ner,läsa en god bok osv. lycka till

2008-05-04 @ 22:05:06

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0