Hej hopp!

Nu är jag vaken och eftersom jag la mig ganska sent igår så är kl 12.. oops.. =)

Jag har fått en skum känsla i kroppen som jag aldrig har känt förut. För det första ser jag fram emot sommaren som jag håller på att avlida för att det går så sakta nu.

Men en annan grej som är jätte konstigt och jag lovar jag har aldrig kännt så här innan, jag längtar till att börja plugga och jobba...
Japp, det är sant :) Så den känslan ska jag ta vara på för man vet aldrig när en sån känsla kan försvinna. Så dags att börja plugga på komvux för att få mitt gymnasium överstökat.
Det värsta är att det kommer ta ett tag, eftersom jag bara har gått ettan, en och en halv gång tom haha!!

Aja, nu ska jag se vad Shamira gör för hon är helt knäpptyst och ligger inte vid mig så då gör hon nåt BUS det kan jag garantera!!!
Sen ska jag käka frukost och mitt kaffe =)


Uppdatering om Shamiras Bus, japp jag känner ju henne nu och såklar gjorde hon nåt bus.
Hon var i Oscars "kontor" och bet sönder en sån där rinnande bläckpenna, så allt bläck hade runnit ut på golvet...ooops... Jag tror att jag har vart lite för snäll mot henne när jag uppfostrade henne, hon gör lite som hon själv vill och när det passar henne. Oscar tycker att vi är jätte lika men det tycker inte jag, tror att hon är snäppet jobbigare än mig ;)

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha shammisen å du =)

2008-05-20 @ 23:14:56
Postat av: mamma

Hu kommer inte att tappa känslan av att plugga om det är det som är ditt mål att gå klart gymnasiet så är det ditt fokus, vad som ä händer så vik inte ifrån den vägen vad som än sker. Vipps så har du det avklarat och kan sätta fokus på nästa steg i dit liv. puss mitt barn

2008-05-21 @ 18:24:24

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0