"Hemma" igen!

Nu är jag tillbaka i lägenheten.
I Portal hittade jag en present till mamma, sen när jag åkte där ifrån bestämde jag mig vad jag skulle köpa till Madde och Sandra. Pappa vet jag redan vad jag ska köpa, den här gången var det faktiskt lättast att hitta något till pappa, ovanligt men sant haha!
Han vet nog redan vad det är för typ av present tror jag, men jag ska försöka hitta något annat lite roligare också.

Oscar ska snart åka och spela fotboll med klasslaget och jag blir själv då igen, så då tänkte jag träna.
Men jag blev jätte trött nu men jag ska nog ta en kopp kaffe och lite fil så blir jag nog pigg och glad igen.


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0