Hur min dag kommer att se ut!

Min dag kommer se ut ungefär såhär.
När jag har orkat göra mig iordning ska jag åka till stan eller Portal för att köpa presenter till familjen, köpa smink till mig själv och ansiktstvätt, ansiktsmask och ansiktsvatten på spabutiken som innehåller några bra mineraler från argentina.
Sen ska jag köpa en väska som jag ska ha min dator i på flygresan. (Inte någon ful datorväska utan en vanlig fast större så jag kan ha allt mitt handbagage där i när jag flyger hem)
Jag vill köpa en "reseuotfit" också men jag vet inte riktigt vad jag vill flyga i. Kanske kanske tar min rosa Adidasdress för den är så skön =)
(Haha är nog i stort sett bara tjejer som planerar flygoutfiten en månad innan resan)
Med undantag Sandra kanske hahaha!!

Men jag måste säga att jag kommer nog inte köpa några kläder till dig Madde, vi får helt enkelt dela på det jag köper till mig. Och jag lovar du kommer få låna mina om du vill. Hoppas det går bra. För jag köper det som jag tycker är snyggt till mig och det känns onödigt att köpa dubbletter när vi ändå kan låna av varandra.

Jag har hittat en Turkos/vit Adidasdress som jag funderar på att köpa, så jävla snygg. Meen jag vet inte, beslutsångest.
Ganska billig är den faktiskt, men jag vet inte om jag vill kanske köpa två par Jeans i stället för dom pengarna. Eller kanske både och. Äh, jag ska kolla på den idag igen så får jag bestämma mig! =)

Sen senare ska vi ut och käka med Tannia och Waldo och sen gå ut på Krogen ser det ut att bli. Tar bilder idag ska jag nog göra också. Det var ett bra tag sen nu!!!

Nu ska jag träna iaf så jag får det gjort.




Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna du måste börja planer hur du ska göra med Shamira, hur kommer ni till Santiago med hunden???

kram

2008-05-18 @ 15:05:18

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0