Imorgon

Imorn ska jag vara i lägenheten hela dagen för att fixa och dona =)
Jag ska träna där också!
Hade en vilodag idag men jag har ätit nyttigt, Lax med grönsaker åt jag till Lunch/middag. Och så gick jag ganska mycket idag också =)
Jag har klarat 3 dagar nu, så jävla bra för att vara mig haha!

I morn är det en JÄTTE RÖD dag, så ALLT är stängt och då menar jag ALLT. Ingen mataffär är öppen ens fi fán säger jag bara. Och det såg vi när dom stängde JUMBO så vi hann inte köpa någon mat till imorn. Det ända vi har hemma är 4 nudelpaket haha. Så Lunch och middag imorn blir just Nudlar Nice!

"Nu" ska jag sova puss och godnatt... Ska väll kolla på SATC först!

Kommentarer
Postat av: syster madde

å vad bra att du e nyttig.... jag har vart onyttig både igår å idag...

2008-05-01 @ 17:00:21

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0