Ingen skillnad

Färgade ju håret som sagt igår men det blev ingen skillnad hur kommer det sig?
Oscars svar på det, -Men du har väl redan så blont man kan ha så nästa steg är väl Platinablont..?

OMG säkert, för det finns ju bara tre olika steg blonda då eller? =)

Aja, jag ska börja med att köpa silvershampoo om jag hittar det här hos frissan. Jag ska köpa inpackning till håret också :)

Jag tror någonstans i mitt bakhuvud att jag såg det stå sånna flaskor inne hos frisören när jag gick förbi! Hoppas, för sist jag använde det hemma i Sverige blev det jätte bra!

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja annars får du köpa det när du kommer hem, du är ju snart hemma.

Puss

2008-06-02 @ 16:33:05

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0