Inget bloggande idag!

Idag har jag inte bloggat något, jag har suttit vid datorn mycket men jag har inte vart på skrivhumör.
Ikväll flyttar vi till lägenheten och kommer som sagt inte ha internet än...
Men jag tror att jag ska till Portal imorn och då följer såklart min dator med.

Jag ska egentligen "flyttstäda" nu men jag har laddat ner 27 dresses så jag överväger att se den först...
Oscar kommer hem sent idag, han åkte precis iväg för att plugga med några från hans klass.

Hela den här veckan kommer han plugga så jag kommer vara hemma själv as mycket hela veckan och det suuuger hårt... Imorn tex så ska han vara borta från 8 på morgonen till 9 på kvällen, ni kanske fattar att jag vill åka hem till Sverige??
Så tråkigt att vara själv, men som tur är finns Shoping Mall, min trogna vän!
Synd att inte pengar är lika trogna till mig =(

Juste, sidan jag laddar ner filmer ifrån heter http://download-fanatico.blogspot.com/
MEN allting på hela sidan står på spanska förutom filmens titel...
Och filmen jag laddade ner igår (ps. I Love you), kvaliten söög, så jag kunde bara kolla i en kvart sen orkade jag inte kolla för att ljudet började gå efter och sånt...
Men när jag packade upp och kollade på The Eye var det jätte bra kvalite, men jag vågade bara se några sekunder av den så jag vet inte säkert haha, verkar as äcklig ju!!!

Men nu ska jag kolla på 27 dresses, då får jag se om det bara var den enstaka filmen som var dålig kvalite eller alla från den sidan, men jag tror att det bara var den...

Puss och Hej, Leverpastej =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa annars www.watch-movies.net, finns massa serier och filmer, allt är dock på engelska. Och vissa är det dålig kvalité på men såg själv 27 dresses där och den va bra

2008-05-06 @ 11:25:53

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0