Inlägget nedanför!

Okej, inlägget nedanför kanske var "deppinlägg" men jag deppar inte just nu över det här livet jag lever. Eller jag är mer förbannad att det blev såhär.
Men jag ser bara framåt just nu. Jag håller på att kolla upp komvux som jag ska plugga upp mina alla ämnen på, så kollar jag jobb och har skrivit klart ett CV.
Jag kommer leva själv för första gången i mitt liv nästan, eller sen jag var 13 år. Kommer bara ha mig själv i stort sett att tänka på och mina egna behov (& såklart min bebbe Shamira) och äntligen starta upp mitt liv.
Från början med nya tag!

Jag ser faktiskt bara fram emot mitt nästa halvår i Sverige, kommer nog (hoppas) hända massa bra grejor som sätter fart och sätter igång mitt liv på allvar!

Tufft men roligt kommer det bli.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja Sanna jag tror på dig den här gången! Fokus är det som gäller och inte vika av från den bestämda vägen fram til mål. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är bara de som har fokus i livet som når dit de vill och man kan nå precis dit man vill och det är helt sant. Puss och lycka till!

2008-05-14 @ 21:33:56
Postat av: syster madde

Tänk såhär; det var nog bra att du åkte dit för nu vet du hsr du fått stinget tillbaka med pluggandet å så. Och du peppar mig att ta tag i saker=)

2008-05-16 @ 22:00:32

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0