Internet hit och dit!

Loggas ut och in från internet nu hela tiden sitter på ett Café igen med min dator... Jag får skriva snabbt nu så att jag hinner publicera innan jag loggas ut igen...
Jag har haft as tråkigt den här veckan, längsta veckan hittills i Chile tror jag.
Nu är det bara 5 helger kvar tills jag kommer hem och det känns så jävla bra måste jag säga. =)
Lyckligast i Världen kommer jag vara!!
Jag har inte gjort mycket men sist jag var här i Shoping Mall utan Oscar Shoppade jag några kassar till mig själv och glad var jag!! Billigt billigt på rea!

Nu ska jag försöka få med Oscar till en affär där jag såg två klänningar som jag vill ha och nu har jag tänkt över det köpet i en vecka å jag vill fortfarande ha dom såå om dom finns kvar i min storlek ska jag köpa dom.


Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå du e tillbaka!
Jag vill ha fina klänningar! Jag betalar gärna dig om du köper nåra till mig=)
puss

2008-05-12 @ 11:00:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0