Just nu!

Min dag har inte riktigt sett ut som min to do list.. Jag har den till imorn också haha.
Nu är kl 21.20 och jag är lite halv trött så jag tänkte sätta på en film =)
Men nu skrev Sandra på msn jippie!!! Men hon ska sova eftersom kl är halv fyra hemma i sverige nu...

Aja, jag ska kolla på film men först ska jag göra lite te :)
Film idag blir Little miss Sunshine som ska vara en jätte rolig komedi, vi får väll se....


God natt om jag inte skriver mer ikväll.♥


Uppdatering filmen:
Sådär, inte jätte rolig, lite skum... =) Men helt ok på en tråkdag, eller jag skulle inte rekomendera den.

Oscar har inte kommit hem än och jag har ingen aning om vart han är...?

Kommentarer
Postat av: Mario

Hejsan, jag skrev till dig men du kanske har inte sett det än?

2008-05-27 @ 05:42:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0