KAALT

Fy vad kallt det är här i lägenheten nu asså :(
Gastuben tog slut så nu sitter jag här och skakar typ med täcke fleecetröja, mjukisar och socker. FYyy vad kallt det är. Min näsa och mina fingrar är heelt kalla...
Som tur va hann vi ringa och beställa en ny gastub innan dom stängde, så gasbilen kommer väll när som helst med en ny tub till oss. Hoppas dom kommer snart för jag fryser som fan!!

Vi beställer gas från Lipigas och fråga mig inte varför dom har en hund på reklambilden men den hunden sitter på alla företagsbilar och alla reklamblad man får...?
Hörlurarna på hunden sitter ju liksom inte ens på öronen!!
(Sånna här skit grejer kan jag gå och störa mig på hela dagarna, kan inte rå för det, men man kan väl tänka lite?)

Sitter för övrigt och laddar ner War Inc, jag har blivit pigg så jag hoppas att den är klar snart så att jag kan kolla på den nu innan jag somnar.

På spanska heter det att det är en Comedia Negra (på sidan jag laddar ner ifrån), vet inte riktigt varför det heter negra (någon som vet?), men det är en Komedi iaf hehe.
Skriver hur den var när jag har sett den, tror den kan vara ganska bra faktiskt.

Uppdatering:
Filmen var inte bra, bara konstig...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Svart komedi eller mörk komefi kanske, var det en mörk historia?



kram

2008-05-26 @ 18:43:07
Postat av: Mammi

Hoppas att värmen har kommit tillbaka nu så att du slipper frysa. Var rädda om er, kramar

2008-05-26 @ 18:54:33
Postat av: Anonym

men det den ar inte pa oron for att hundar hor sa bra, det skulle gora ont annars!

2008-05-27 @ 16:44:06
Postat av: Sannita =)

Haha nu måste jag fråga om anonym skämtade där! Asså hunden svarar ju inte på riktigt haha hörlurarna är ju inte inkopplade till någonting... Den har ju bara dom för reklamen, alltså inget ljud i hörlurarna!? Hur tänkte du där, är det kanske du som har gjort reklamen för den personen måste ha tänkt lika som du haha!

2008-05-27 @ 16:58:29

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0