Kl är 12 och snart läggdags!

Nu är kl lite över midnatten och jag ska kanske gå och lägga mig snart.
Oscar kom hem precis och hade en Empanada (chilensk pirog) med sig hem till mig =) Det var bra för jag var jätte hungrig!

Jag såg The Notebook för andra gången för att ge den en andra chans men jag tycker inte den är så bra som alla andra verkar tycka! Hela filmen är väl ganska bra, romantisk och så men jag tycker hon förstör hela hans liv...

Jag är jätte sugen på att se någon tjejfilm så nu håller jag på att ladda ner Ps. I Love You och sen ska jag ladda ner 27 dresses =) Och några till...

Aja, nu ska jag väll se Sex And The City igen även fast jag har sett alla jag har på datorn redan...
Puss och God natt!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0