Klockan är åtta och 50

Sitter och är ganska trött, jag somnade som sagt lite över 5 igår (idag) och gick upp strax efter 9 så jag fick inte så många timmars sömn med flit. Därför är jag jätte trött, precis det som var meningen.
Men det spelar ju ingen roll hur trött jag är, för alla mina ideer kommer på kvällarna & då "måste" jag ju ta tag i dom. Nu har jag bestämt mig för att skärpa till mat och träningsrutinerna haha. Jag gör ju bara lite som jag vill nu och äter ganska dålig mat.

Imorn är det EXAKT TRE VECKOR tills jag lämnar Santiagos flygplats för att åka till Sverige (på torsdag är det exakt 3 veckor tills jag landar i sverige).
Så,
det jag tänkte nu var att vara jätte strikt nu med träning och kost dom här tre veckorna :)

(helgerna ingår inte i mitt program utan där fortsätter jag att göra som jag vill och känner för)

Om jag ska vara ärlig så är 98% av anledningen till att jag gör det här för att fördriva tiden. Sen är det ju en bonus om jag får het kropp men jag skulle nog aldrig ha gjort det här om jag hade andra saker att göra!

Nu sitter jag och skriver matschema/ rätter för den här och nästa vecka. Ska också skriva ett ordentligt träningsschema som jag ska följa.

Från och med i morgon (onsdag) kommer jag skriva mat&träningsdagbok här fram tills jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: syster madde

Ååååå vad bra då kan jag träna precis som du tränar varje dag!!! jippi!! =D

2008-05-28 @ 20:12:27
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0